1.16.2008

Finally Gone!

Ja Ja, gelukkig is het dan zover. De grootste meest hatelijke bioscoop de Midi is er mee gekapt. Mede dankzij de komst van een nieuw hip luxe en vooral groot ander complex aan de overkant van de straat.

Waarom ik zo lelijk doe over het oude stukje cultuur dat tilburg nog rijk was.

Hier een kleine opsomming;

- De Bokkenlul werkte daar bij de kaart verkoop.
- Je kwam er hoe dan ook met een kapotte rug naar buiten omdat de helemaal doorgezakt waren.
- Je nek lag in de kreukels want als je groter bent dan 1.80m was de stoel te laag.
- Het geluid stond veel te schel en hard waardoor je kapotte trommelvliezen kreeg.
- Er was maar 1 lullige catering gelegenheid waar je met 500 man tegelijk aanstond.
- En als klap op de vuurpijl, het STONK er enorm!!

Daarom ben ik heel blij mee. Moet overigens wel aangeven dat ik nog niet naar het nieuwe pand ben geweest. Maargoed... Daar zal het ook wel klote zijn! Doe mij maar het gezellige, knusse, literaire verantwoorde cinecitta waar ze nog wel goede, intressante films draaien. Of anders ga ik wel naar onze zuiderburen waar alles toch veel beter is (op de wegen na dan.).

Hier nog een kleine ode aan de klote bioscoop die zijn deuren heeft gesloten.

Geen opmerkingen: