1.02.2008

Happy Newyear!!

Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen die dit leest,


Ja in September van vorig jaar ben ik dan begonnen met bloggen. Dit bleeft dan ook bij dit ene stukje waar ik mezelf voorstelde en aangaf dat ik hier regelmatig foto's zou plaatsen voor iedereen die het wilde zien. Dit is er helaas niet van gekomen. Maar een nieuwjaar zonder goede voornemens ingaan kan natuurlijk niet... daarom hier wat goede voornemens van mij;


- Meer en vaker mijn Blogspot en Myspace bijhouden.

- Eindelijk de foto's voor mijn website (die al een jaar klaar is) uitzoeken.

- Mijn fotovakschool opleiding afmaken... (heb tot 1 april uitstel gekregen.)

- Meer sporten en bewegen... (heb gisteren de Wii aangesloten.)

- Ander maar vooral leuker en creatiever werk vinden en dan als het kan deze maand nog.


Dat is toch een mooi lijstje al zeg ik het zelf...

Oh zou ik het bijna vergeten..

- Meer foto's maken dan vorig jaar en dat waren er nogal wat... Dus dat is ook weer een goede reden om meer aandacht te besteden aan mijn eerste goede voornemen.

Zo dat was het dan wel denk ik. Verder wil ik nog even aangeven dat als het goed is... Deze maand nog een nieuw Tilburg blad in de winkels kapperszaken cafeé en restautants komt te liggen. Genaamd "City Sounds Magazine" Ik heb hier het één en het ander voor gedaan dus ga het halen. Het kost namelijk niks! Ik hoop dat jullie het wat vinden.

Om mijn eerste blog voor 2008 af te sluiten. Een mooi uitzicht van tilburg in een laag hangend wolkendek vanuit een appartement van een vriendin van me.

1 opmerking:

Unknown zei

Wanneer ga je die voornemens nou eens realiseren? Die Wii Fit van jou staat alleen maar stof te vangen en die buik groeits :P

Grz,

Jesper