1.29.2008

Happy Memories!

Het is dan alweer een half jaar geleden, maar dat neemt niet weg dat wanneer ik de foto's terug kijk van mijn vakantie met mijn lieve meisjes (vriendin en dochtertje) en zwager & schoonzus ik er heel erg gelukkig van word. Niet zo zeer van het land (TunesiĆ« is nu niet iets waar ik ooit nog naar terug ga) maar wel van de gezelligheid en de lol die we hadden samen. Zoals bij de heel foute kamelentocht, avondje rebels stappen met Bas (zwager (omdat we ruzie hadden met de vrouwen)), opgelicht worden in Sousse door een oude man, het kwaad maken van verkopers in de lokale winkeltjes en het afzeiken van het chagrijnige personeel in het hotel. Ja je hoort het wel het was heel gezellig en dan hebben we het niet eens gehad over het kattenkwaad dat we dagelijks uithaalden in het zwembad waardoor Bas en ik het rijk voor ons alleen hadden en onze eindeloze zoektocht naar Camembert. Die we dan ook op de laatste dag in een supermarkt hadden gevonden (maar dat was het waard!). Hieronder een kleine impressie van hoe het eruit zag in TunesiĆ« het zijn niet de standaard vakantie foto’s maar die heb ik ook niet gemaakt… Veel plezier ermee!!





Geen opmerkingen: